Planeta Organica Organic Cedar szampon dla cienkich i osłabionych włosów

Od dłuższego już czasu obstawiam przy delikatnych szamponach, mimo, że kilkanaście miesięcy temu byłam przekonana, że nie są dla mnie, ze względy na moc mycia. Postanowiłam jednak oszczędzać włosy na długości i przejść na delikatną stronę mocy. Od tamtego czasu z większym lub mniejszym powodzeniem szukam równie dobrze oczyszczających co delikatnych szamponów i dzisiaj będzie o jednym z nich. 


Aqua, Pinus Sibirica Seed Oil (organiczny olej cedrowy), Lauryl Glucoside (łagodna substancja myjąca), TEA-Cocoyl Glutamate(substancja myjąco-kondycjonująca), Cocamidopropyl Betaine (bardzo łagodna substancja myjąca), Arcticum Lappa Seed Oil (olej z nasion łopianu), Urtica Dioica Extract (ekstrakt z pokrzywy), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride (antystatyk, kondycjoner), Cellulose Gum (zagęstnik, stabilizator), Parfum, Citric Acid (regulator Ph), Benzyl Alcohol (konserwant), Benzoic Acid (konserwant), Sorbic Acid (konserwant).

Konsystencja i wydajność szamponu cedrowego jest typowa dla tego rodzaju kosmetyków. Zapach jest świeży i nie utrzymuje się na włosach. Szampon bardzo łatwo się pieni.

Z działania szamponu cedrowego jestem bardzo zadowolona. Dawno już nie spotkałam delikatnego szamponu, który nie byłby zbyt delikatny. Szampon świetnie spisywał się na moje tłustej skórze głowy. Świetnie mył i oczyszczał, także po olejowaniu itd. Mimo tego, że szampon oparty jest na delikatnych detergentach, nie zmniejszał objętości włosów i nie skracał świeżości skóry głowy, a wręcz przeciwnie, bo i trochę przedłużał (o kilka godzin, czyli maks na jaki mogę liczyć ze strony szamponu). Po jego użyciu włosy były splątane, jednak każda odżywka powinna sobie z tym poradzić. Oprócz tego nie zauważyłam żadnych negatywnych skutków, wręcz przeciwnie, włosy zdają się ładniej błyszczeć ostatnio, chociaż to nie zasługa szamponu, jednak dowód na to, że nie niszczy włosów.

I to tyle, co tu więcej pisać skoro to szampon, a wbrew obietnicom wielu producentów szampon ma za zadanie tylko myć włosy. Dajcie znać jakich wy ostatnio używacie szamponów. :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Noworoczny haul kosmetyczny czyli co będę wcierać w nowym roku

Organic Shop awokado i mód ekspresowo regenerująca maska & Timotei Jericho Rose odzywka intensywna odbudowa z awokado

Cięcie czyli o tym jak wpadłam pod maszynkę i o obecnej pielęgnacji włosów