Beaute Marrakech szampon różany, z opuncją figową i glinką rhassoul

Będąc jakiś czas temu w Drogerii Natura w oko wpadło mi kilka nowości. Wśród nich były szampony Beaute Marrakech. Ich cena była przystępna więc długo się nie zastanawiałam. Cały czas poszukuje delikatnych szamponów dostępnych stacjonarnie od ręki i w atrakcyjnej cenie. Szampony z glinką też zawsze znajdowały się w kręgach moich zainteresowań, na tej podstawie dokonałam wyboru i zakupiłam trzy wersje.


Różany: Aqua, Sodium Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl betaine, Rosa Damascena Flower Extract, Glycerin, Pottassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Citric Acid.

Z olejem z opuncji figowej: Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Opuntia Ficus-Indica Seed Oil, Glycerin, Sodium Chloride, Benzyl Alcohol, Sodium Cocoamphoacetate, Citric Acid, Stearyl Citrate, Sodium Benzoate, Parafum.

Z glinką rhassoul: Aqua, Moroccan Lava Clay (Rhassoul Clay), Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco – Sulfate, Argania Spinosa Kernel Oil, Decyl Glucoside,
Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Linalool.

Wszystkie szampony mają krótki i prosty skład. Szampon z glinka posiada detergent silnie oczyszczający ale znajduję się trochę dalej niż w 'tradycyjnych' szamponach. Różany i z opuncją figową to szampony delikatne. Przyjrzałam się tez pozostałym wersją dostępnym w drogerii ale tylko te dwa były delikatne, dlatego wybór padła na nie.

Szampon różany i z olejem z opuncji figowej spisują się podobnie. Łatwo oczyszczają włosy i domywają oleje. Dosyć dobrze się pienią chociaż z wygody używałam je metodą kubeczkową. Włosy po myciu nie są oklapnięte i są świeże tak samo długo jak po użyciu silniejszego szamponu. Na włosach na długości zachowują się raczej podobnie jak inne delikatne szampony. Nie plączą zbytnio, a włosy zachowują blask, chociaż jest to tez kwestia odżywek. Na pewno nie liczyłabym na nawilżenie z ich strony, bo po prostu nie oczekuje tego od szamponu. Na plus mogę dodać, że mimo, że są delikatne to spisują się w kwestii oczyszczania skóry głowy jak szampon oczyszczający, nie rozczarowałam się co zdarza się czasem przy delikatnych szamponach, które są zbyt słabe.
Podsumowując szampony różany i z opuncją są delikatne, ich działanie jest dobre, spełniają wszystkie wymagania, ale tez nie wyróżniają się zbytnio na tle innych.

Szampon z glinką działa trochę bardziej oczyszczająco. Włosy są trochę bardziej odbite u nasady szczególnie bez uprzedniego rozcieńczania go wodą (bez używania metody kubeczkowej), ale wtedy trudniej go rozpienić (przez glinkę szampon jest bardziej tępy). Liczyłam na przedłużenie świeżości, niestety nic takiego się nie stało, włosy były świeże jak zawsze. Domywa oleje i nie plącze włosów mimo detergentu.
Podsumowując szampony  glinką zachowuje się podobnie jak dwa pozostałe ale dodaję troszkę więcej objętości. Myślę, że gdyby nie gliceryna tak wysoko w składzie szampon miałby szanse przedłużać świeżość, ale wtedy miałby pewnie mocniejsze działanie.

Ich cena to ok. 20 zł za 250 ml. Szampony z glinką i delikatne zazwyczaj bywają droższe, ale jednak można znaleźć też coś tańszego. Mimo wszystko uważam, że warto je spróbować, szczególnie delikatniejsze wersje (szampon z glinką można przygotować sobie samemu).

Komentarze

  1. jakie dobre składy! :D Czemu mam Naturę tak daleko... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Fajnie, że w Naturze pojawiają się ciekawe nowości - jeśli te szampony wpadną w moje łapki - wypróbuję je :) Zauważam u siebie tendencję, że w ostatnim czasie najmniej chętnie wchodzę do Rosmanna.... ;) Chyba, że są w nim jakieś fajne promocje w stylu 2+1 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego ze Rossmann jest na każdym zakręcie i mógł sie znudzic. Przynajmniej ja tak trochę mam. :)

      Usuń
  3. Ten z glinką rhassoul powinien być fajny po keratynowym prostowaniu, poczekam na jakąś promocję i kupię mojej mamie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ciągle są jakieś promocje, ja tez zawsze na nie czekam z zakupem :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Noworoczny haul kosmetyczny czyli co będę wcierać w nowym roku

Cięcie czyli o tym jak wpadłam pod maszynkę i o obecnej pielęgnacji włosów

Organic Shop awokado i mód ekspresowo regenerująca maska & Timotei Jericho Rose odzywka intensywna odbudowa z awokado